divendres, 15 d’abril del 2011

Coses que m´agraden

Soc Jennyfer peró em diuen Jenny.M´agrada anar a l´Institut Ies Damià Huguet,m´agrada estar amb les meves amigues i amics.M´encanta Castellà,Educació Física,Català,avegades plàstica,Proces de Comunicació,Religió, etc...

La meva mare es molt bona te molta pasiencie amb jo,ella vol sebre tot de jo es preocupa massa i a jo m´es incomodo perque anar darrera amb jo em molesta tenc ràbia.El meu pare també te pasienci però quant arribar a un punt s´enfada amb jo no s´ha enfadat gaire,el meu pare sempre treballa casi mai el veig per ca nostra té tant de treball que no pot.El meu germà gran Edwin es bon nin m´ajude en les bones i en les males tenc molta confiança amb ell i amb ningú mes ell i jo nose com explicar pero es com un pare per jo.I els altres dos germans em molesten molt cada dia i jo no puc mes i m´en vaig d´afora per no gritar i aixo.

El meu hobby es ballar en Campos i Palma,m´agrada anar a competicions de ball de Victory´s.A jo m´agrada veure els demes vestits i els tacons.Ballar es molt bonic perque vas a prendre molts balls com:Tanto,Vals ingles,Vals vianes,Rumba,Samba,Cha-cha-cha,etc...Jo m´en se molts de balls s´ha meva professora de ball em va dir que si tenia un nin per ballar aniria a competir a uns atres llocs perque en se molt.M´agradaria anar a competir amb el meu ballador se que tendre de ballador d´aquí un poquet.
                                    
A jo m´agradaria anar a Estats Units per veure com es de tan gran,veure la roba com es de tan guapa,etc....

També vaig a atletisme a corre em vaig apuntar per fer exercici i no engordar tant pero l´any que be el deixarè per apuntar-me a ball.L´atletisme es molt bo per la salut però lo que passa esqué a jo no em va agradar perqué els entrenaments no em varen agradar no feiem gaire cosa per aixo em vull desapuntar.
                      

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada